Duyurular
Milli Eğitimde atamalar Tarih : 3/14/2014 1:34:34 PM
Milli Eğitim'de atamalarMilli Egitim Bakanliginda 14 genel müdürden 3ü görevden alindi.

Milli Egitim Bakanligi'nda 14 genel müdürden 3'ü görevden alindi.

alim Terbiye Kurulu'nda ise iki üye görevden alindi, yerlerine iki yeni atama yapildi.

yrica bakanlikta 23 daire baskani da görevden alindi.

tama kararlariyla, 10 il milli egitim müdürü görevden alindi.

98 il milli egitim müdür yardimcisi ile 919 ilçe milli egitim müdürü de yeniden görevlendirildi.

3251 Kişi Tarafından Okundu.

Yazdır Yorum Ekle Tavsiye
1 2 3 4 5 Henüz Puan Verilmedi  
Kaynak: ntvmsnbc

Kategori ¬ Genel

Yorumlar ( 0 )

Kayytly Yorum Bulunamady

Diğer Haberler

Okullarda sorgu odası iddiası

Okullarda sorgu odası iddiası
MANISA - Türk Egitim Sen Manisa Sube Baskani Recep Varliakman, sendika binasinda düzenledigi basin toplantisinda bazi iddialarda bulunud.

 3/25/2014 3:37:45 AM

Avcı: 100 bin kişiyi nereden buldular?

Avcı: 100 bin kişiyi nereden buldular?
Milli Egitim Bakani Nabi Avci, bir etkinlige katilmak üzere geldigi Eskisehirde, gazetecilerin sorularini yanitladi.

 3/17/2014 3:37:41 PM

YGS sorularına polis koruması

YGS sorularına polis koruması
Milli Egitim Bakanligi, ÖSYM ve Emniyet Genel Müdürlügü, Yüksekögretime Geçis Sinavi nedeniyle alarmda.

 3/10/2014 9:10:39 AM

İki dili aynı anda öğrenecekler

İki dili aynı anda öğrenecekler
ISTANBUL - ESP Egitim ve Danismanlik ve Ingiltere de egitim veren Robertson Dil Okulu iki dilin ayni anda ögretildigi farkli bir yöntemle Yapi Kredi ve Garanti Bankasi çalisanlarina egitim verecek.

 5/30/2012 1:48:32 PM

2012 ÖMSS sonuçları açıklandı

2012 ÖMSS sonuçları açıklandı
ANKARA - 2012 Özürlü Memur Seçme Sinavi (ÖMSS) sonuçlari açiklandi.

 5/29/2012 6:58:13 PM

Batmandaki çocukların kaderi değişecek

Batmandaki çocukların kaderi değişecek
ISTANBUL - Milli Egitim Bakanligi tarafindan düzenlenen yarismada Türkiye nin kaderini degistirecegine inandigi projesiyle 100. olan sinif ögretmeni Samet Dogan görev yaptigi Batman da çocuklarin karsilastigi zorluklari kendisiyle yapilan röportajda ntvmsnbc ile paylasmisti.

 5/28/2012 6:26:18 AM

Din dersi öğretmenleri ilahiyattan yetişecek

Din dersi öğretmenleri ilahiyattan yetişecek
Ilkögretim ve liselerde verilen din kültürü ve ahlak bilgisi (DKAB) derslerinin ögretmenleri artik ilahiyat fakültelerinde yetisecek. Daha önce egitim fakültesi bünyesinde olan DKAB ögretmenligi bölümleri, bu yil ilahiyat fakültelerine devredilecek.

 5/28/2012 4:43:12 AM

Öğretmenler artık 5 hafta daha az tatil yapacak

Öğretmenler artık 5 hafta daha az tatil yapacak
ISTANBUL - TOBB ETÜ ögrenci konseyinin düzenledigi konferansa katilan Bakan Dinçer, bakanligin yaptigi çalismalara, Okullar Hayat Olsun Projesi ile Fatih Projesine ve zorunlu egitimin 12 yila çikarilmasina iliskin düzenlemeye degindi. Egitim sisteminde paradigma degisikligine gittiklerini belirten Bakan Dinçer, egitimde farkliliklarin gözetilmesinin önemine isaret etti. Bakan Dinçer, çocuklarin küresel düzeyde rekabet gücünü yakalayabilecek bilgi ve yeteneklere sahip olmasi gerektigini belirterek, çocuklarin toplumsal ve ahlaki degerleri, sosyal sorumlulugu, tarih bilinci tasiyacaklari bilgi sahibi olmalari gerektigini söyledi.

 5/26/2012 7:17:43 AM

Lise sonda rapor krizi

Lise sonda rapor krizi
ISTANBUL - Milli Egitim Bakanliginin illere gönderdigi yazi tartismalara neden oldu.

 5/24/2012 6:13:58 AM

 Kuş yuvasını bozma  ders kitabından çıktı

Kuş yuvasını bozma ders kitabından çıktı
Milli Egitim Bakani Ömer Dinçer, ilkögretim ve ortaögretim Inkilap Tarihi ve Atatürkçülük derslerinin kaldirilmasi konusunda herhangi bir çalismanin olmadigini bildirdi.

 5/23/2012 2:56:51 PM