Duyurular
Okullarda sorgu odası iddiası Tarih : 3/25/2014 3:37:45 AM
Okullarda 'sorgu odası' iddiasıMANISA - Türk Egitim Sen Manisa Sube Baskani Recep Varliakman, sendika binasinda düzenledigi basin toplantisinda bazi iddialarda bulunud.

MANISA - Türk Egitim Sen Manisa Sube Baskani Recep Varliakman, sendika binasinda düzenledigi basin toplantisinda bazi iddialarda bulunud.

illi Egitim Bakanligi’nin dershaneler konusunda baskisinin arttigini öne süren Varliakman, 08.03.2014 tarih ve

009792 sayili, Milli Egitim Bakani'nin imzasi ile valiliklere gönderilen yazi ile Manisa Valiligi ve Il Milli Egitim Müdürlügü'nün müfettisler görevlendirdigini söyledi.

arliakman, görevlendirilen müfettislerin bazi dershanelere, okullara ve yurtlara giderek, orada tespit ettikleri ögrencilerle görüsüp ifadelerine basvurduklarini ve yazili ifadelerini aldiklarini ileri sürdü.

Recep Varliakman ögrencilere su sorularin soruldugunu iddia etti:
'Devam ettiginiz dershanede siyasi propaganda yapildi mi?

ropaganda faaliyetlerinde devlet erkanina yönelik iftira, kin ve nefret uyandirici ifadelere rastladiniz mi?

apilan yönlendirmelere ve propagandalara tepki gösteren farkli siyasal tercihleri bulunan ögrenciler dershanelerden uzaklastirildi mi?'

strong>"VELI OLARAK BEN BILIRIM"
Cumhuriyet Savcilarini göreve çagiran Varliakman, "Ögrenciler üzerinde bu baski ve sorusturmalar baslatilirken ögrenci velisinin bilgisi, görüsü veya onayi alinmis midir? Alinmamissa çocuklarimiz, okullarinda veya dershanelerde niçin rahatsiz ediliyor?

kumaktan baska bir çabasi olmayan gençlerimizin bu ve buna benzer sorular sorarak kafalarini karistirmaya ve siyasetin, iktidarin çatisma ortamina sürüklemeye hiç kimsenin hakki yok. Bir ögrenci velisi olarak, çocugumu hangi dershaneye gönderecegimi veya göndermeyecegimi ben bilirim. Bu konuda iktidarin beni yönlendirmeye hakki yok" dedi.

3390 Kişi Tarafından Okundu.

Yazdır Yorum Ekle Tavsiye
1 2 3 4 5 Bu Haber Yçin Toplam 2/1 Kere Puan Verildi (Ort:2)
Kaynak: ntvmsnbc

Kategori ¬ Genel

Yorumlar ( 0 )

Kayytly Yorum Bulunamady

Diğer Haberler

Avcı: 100 bin kişiyi nereden buldular?

Avcı: 100 bin kişiyi nereden buldular?
Milli Egitim Bakani Nabi Avci, bir etkinlige katilmak üzere geldigi Eskisehirde, gazetecilerin sorularini yanitladi.

 3/17/2014 3:37:41 PM

Milli Eğitimde atamalar

Milli Eğitimde atamalar
Milli Egitim Bakanliginda 14 genel müdürden 3ü görevden alindi.

 3/14/2014 1:34:34 PM

YGS sorularına polis koruması

YGS sorularına polis koruması
Milli Egitim Bakanligi, ÖSYM ve Emniyet Genel Müdürlügü, Yüksekögretime Geçis Sinavi nedeniyle alarmda.

 3/10/2014 9:10:39 AM

İki dili aynı anda öğrenecekler

İki dili aynı anda öğrenecekler
ISTANBUL - ESP Egitim ve Danismanlik ve Ingiltere de egitim veren Robertson Dil Okulu iki dilin ayni anda ögretildigi farkli bir yöntemle Yapi Kredi ve Garanti Bankasi çalisanlarina egitim verecek.

 5/30/2012 1:48:32 PM

2012 ÖMSS sonuçları açıklandı

2012 ÖMSS sonuçları açıklandı
ANKARA - 2012 Özürlü Memur Seçme Sinavi (ÖMSS) sonuçlari açiklandi.

 5/29/2012 6:58:13 PM

Batmandaki çocukların kaderi değişecek

Batmandaki çocukların kaderi değişecek
ISTANBUL - Milli Egitim Bakanligi tarafindan düzenlenen yarismada Türkiye nin kaderini degistirecegine inandigi projesiyle 100. olan sinif ögretmeni Samet Dogan görev yaptigi Batman da çocuklarin karsilastigi zorluklari kendisiyle yapilan röportajda ntvmsnbc ile paylasmisti.

 5/28/2012 6:26:18 AM

Din dersi öğretmenleri ilahiyattan yetişecek

Din dersi öğretmenleri ilahiyattan yetişecek
Ilkögretim ve liselerde verilen din kültürü ve ahlak bilgisi (DKAB) derslerinin ögretmenleri artik ilahiyat fakültelerinde yetisecek. Daha önce egitim fakültesi bünyesinde olan DKAB ögretmenligi bölümleri, bu yil ilahiyat fakültelerine devredilecek.

 5/28/2012 4:43:12 AM

Öğretmenler artık 5 hafta daha az tatil yapacak

Öğretmenler artık 5 hafta daha az tatil yapacak
ISTANBUL - TOBB ETÜ ögrenci konseyinin düzenledigi konferansa katilan Bakan Dinçer, bakanligin yaptigi çalismalara, Okullar Hayat Olsun Projesi ile Fatih Projesine ve zorunlu egitimin 12 yila çikarilmasina iliskin düzenlemeye degindi. Egitim sisteminde paradigma degisikligine gittiklerini belirten Bakan Dinçer, egitimde farkliliklarin gözetilmesinin önemine isaret etti. Bakan Dinçer, çocuklarin küresel düzeyde rekabet gücünü yakalayabilecek bilgi ve yeteneklere sahip olmasi gerektigini belirterek, çocuklarin toplumsal ve ahlaki degerleri, sosyal sorumlulugu, tarih bilinci tasiyacaklari bilgi sahibi olmalari gerektigini söyledi.

 5/26/2012 7:17:43 AM

Lise sonda rapor krizi

Lise sonda rapor krizi
ISTANBUL - Milli Egitim Bakanliginin illere gönderdigi yazi tartismalara neden oldu.

 5/24/2012 6:13:58 AM

 Kuş yuvasını bozma  ders kitabından çıktı

Kuş yuvasını bozma ders kitabından çıktı
Milli Egitim Bakani Ömer Dinçer, ilkögretim ve ortaögretim Inkilap Tarihi ve Atatürkçülük derslerinin kaldirilmasi konusunda herhangi bir çalismanin olmadigini bildirdi.

 5/23/2012 2:56:51 PM