Duyurular
Minik öğrencilerin karnesinde not olmayacak Tarih : 5/23/2012 2:51:13 AM
Minik öğrencilerin karnesinde not olmayacakMilli Egitim Bakanligi, ilkögretim 1 inci sinif ögrencilerini karne stresinden kurtarmak için, notla degerlendirme yapilmamasina yönelik çalisma baslatti.

Milli Egitim Bakanligi, ilkögretim 1’inci sinif ögrencilerini karne stresinden kurtarmak için, notla degerlendirme yapilmamasina yönelik çalisma baslatti.

apilan çalismaya göre ilkögretim 1’inci sinif ögrencileri mevcut sistemde oldugu gibi karne alacak ama not verilmeyecek.

ürriyet gazetesinden Esra Kaya'nin haberine göre, Ögrenciler karnelerinde notla degil davranis puanlari ile degerlendirilecek.

eni sistemle beraber ögrencilere; oyunla, resim ve müzik agirlikli derslerle okuma ve yazma ögretmeyi planlayan Bakanlik, minik ögrencilerin daha 5.5 yasinda not stresi yasamalarinin da önüne geçmeyi hedefliyor.

2175 Kişi Tarafından Okundu.

Yazdır Yorum Ekle Tavsiye
1 2 3 4 5 Henüz Puan Verilmedi  
Kaynak: ntvmsnbc

Kategori ¬ Genel

Yorumlar ( 0 )

Kayytly Yorum Bulunamady

Diğer Haberler

Okullarda sorgu odası iddiası

Okullarda sorgu odası iddiası
MANISA - Türk Egitim Sen Manisa Sube Baskani Recep Varliakman, sendika binasinda düzenledigi basin toplantisinda bazi iddialarda bulunud.

 3/25/2014 3:37:45 AM

Avcı: 100 bin kişiyi nereden buldular?

Avcı: 100 bin kişiyi nereden buldular?
Milli Egitim Bakani Nabi Avci, bir etkinlige katilmak üzere geldigi Eskisehirde, gazetecilerin sorularini yanitladi.

 3/17/2014 3:37:41 PM

Milli Eğitimde atamalar

Milli Eğitimde atamalar
Milli Egitim Bakanliginda 14 genel müdürden 3ü görevden alindi.

 3/14/2014 1:34:34 PM

YGS sorularına polis koruması

YGS sorularına polis koruması
Milli Egitim Bakanligi, ÖSYM ve Emniyet Genel Müdürlügü, Yüksekögretime Geçis Sinavi nedeniyle alarmda.

 3/10/2014 9:10:39 AM

İki dili aynı anda öğrenecekler

İki dili aynı anda öğrenecekler
ISTANBUL - ESP Egitim ve Danismanlik ve Ingiltere de egitim veren Robertson Dil Okulu iki dilin ayni anda ögretildigi farkli bir yöntemle Yapi Kredi ve Garanti Bankasi çalisanlarina egitim verecek.

 5/30/2012 1:48:32 PM

2012 ÖMSS sonuçları açıklandı

2012 ÖMSS sonuçları açıklandı
ANKARA - 2012 Özürlü Memur Seçme Sinavi (ÖMSS) sonuçlari açiklandi.

 5/29/2012 6:58:13 PM

Batmandaki çocukların kaderi değişecek

Batmandaki çocukların kaderi değişecek
ISTANBUL - Milli Egitim Bakanligi tarafindan düzenlenen yarismada Türkiye nin kaderini degistirecegine inandigi projesiyle 100. olan sinif ögretmeni Samet Dogan görev yaptigi Batman da çocuklarin karsilastigi zorluklari kendisiyle yapilan röportajda ntvmsnbc ile paylasmisti.

 5/28/2012 6:26:18 AM

Din dersi öğretmenleri ilahiyattan yetişecek

Din dersi öğretmenleri ilahiyattan yetişecek
Ilkögretim ve liselerde verilen din kültürü ve ahlak bilgisi (DKAB) derslerinin ögretmenleri artik ilahiyat fakültelerinde yetisecek. Daha önce egitim fakültesi bünyesinde olan DKAB ögretmenligi bölümleri, bu yil ilahiyat fakültelerine devredilecek.

 5/28/2012 4:43:12 AM

Öğretmenler artık 5 hafta daha az tatil yapacak

Öğretmenler artık 5 hafta daha az tatil yapacak
ISTANBUL - TOBB ETÜ ögrenci konseyinin düzenledigi konferansa katilan Bakan Dinçer, bakanligin yaptigi çalismalara, Okullar Hayat Olsun Projesi ile Fatih Projesine ve zorunlu egitimin 12 yila çikarilmasina iliskin düzenlemeye degindi. Egitim sisteminde paradigma degisikligine gittiklerini belirten Bakan Dinçer, egitimde farkliliklarin gözetilmesinin önemine isaret etti. Bakan Dinçer, çocuklarin küresel düzeyde rekabet gücünü yakalayabilecek bilgi ve yeteneklere sahip olmasi gerektigini belirterek, çocuklarin toplumsal ve ahlaki degerleri, sosyal sorumlulugu, tarih bilinci tasiyacaklari bilgi sahibi olmalari gerektigini söyledi.

 5/26/2012 7:17:43 AM

Lise sonda rapor krizi

Lise sonda rapor krizi
ISTANBUL - Milli Egitim Bakanliginin illere gönderdigi yazi tartismalara neden oldu.

 5/24/2012 6:13:58 AM